Hoe het begon…
Terug naar 2015.. Want in dat jaar begon het verhaal van Djops met de passie die Hans Appeldoorn en Marco Kints delen: mensen in hun kracht zetten. Met ruime ervaring in de uitzendbranche op zak, was de tijd rijp om de krachten te bundelen en hun frisse en vernieuwende kijk op de arbeidsmarkt zelfstandig in de praktijk te brengen. Hans en Marco vonden een nieuwe manier van werken. De merkbelofte doen waar je goed in bent was geboren!
Sindsdien is het hard gegaan. Vooral bedrijven uit de bouw, logistiek, techniek en facilitaire zorg weten Djops te vinden. De verklaring? Hans en Marco komen van origine uit de sectoren waarin ze zich met Djops begeven. Met een enorm regionaal netwerk weten ze wat er speelt, kennen ze de cultuur en de behoeften. Samen met een fantastisch team om zich heen maakt Djops aantoonbaar het verschil!
Zo maakt Djops het verschil
Het echte verschil maakt Djops met haar merkbelofte: doen waar je goed in bent! Niet het werk centraal, maar de mens. De focus ligt op wat de medewerker wil, wat diegene kan en waar hij of zij zich prettig bij voelt. Waar krijg je energie van? Waar word je blij van? Waar ben je trots op en wat wil je bereiken? Dat is de benadering van Djops. Werkgeluk op de eerste plaats! En dat heeft ook een positief effect op de opdrachtgevers van Djops. Tevreden medewerkers zorgen immers voor de beste resultaten!
De ambitie van Djops is kraakhelder: de beste uitzendorganisatie in midden-Nederland zijn. Niets meer en niets minder. Ook dat is Djops: ambitieus, vooruitstrevend en altijd op basis van de 3 van Djops:
Onze merkbelofte
Het echte verschil maakt Djops met haar merkbelofte: doen waar je goed in bent! Niet het werk staat centraal, maar de mens. Werkgeluk op de eerste plaats! En dat heeft ook een positief effect op de opdrachtgevers van Djops. Tevreden medewerkers zorgen immers voor de beste resultaten!
Onze kernwaarde
Aandacht is onze allesbepalende kernwaarde. Wij hebben aandacht voor alles wat wij doen. Want met aandacht wordt kijken zien. Wordt horen luisteren. En wordt weten elkaar begrijpen. Goed begrip leidt tot de juiste actie. Dat is waar ons werk over gaat.
Onze ambitie
De beste uitzendorganisatie in midden-Nederland zijn. Dat is de ambitie van Djops. En die maken we waar met onze merkbelofte, kernwaarde en onze dienstverlening. Elke dag weer.